Nej tack! jag ska ut på sjönn.

Vaknade av pappa som jobbade utanför mitt rum :p gick inte sova mer då ^^ åt frukost sen åkte mamma och jag till IKEA :) där köpte vi massa olika saker till mammas fest :) sen handlade vi mat :) när vi kom hem hade pappa gjort ordning moppe shampoo :) så jag tvättade och spolade av moppen :) så nu är den snygg! :D
Till middag åt jag hemmagjord paj, MUMS!
Sen åkte jag ut med moppen med Linda! vi var påväg till norrsjönn, då jag blev stoppad av polisen. Eller 3 killar med moppar hade dem stoppat sen stoppade dem mig såklart.
Dem frågade massa frågor, sen fick jag ta alkoholtest! :S och så fick jag visa dem mitt körkort, sen fick jag åka :P
Kom hem för ett tag sen iaf :P tuggar just nu på mina mumsiga remmar! :D och lyssnar på musik!
Så jävla skönt att älsklingen har kommit hem!<3
OH JUSTE!
Igår på grönalund åkte Putte och jag blå tåget. Hon som satt och kollade åkbanden och de, sa till putte och mig.

- Om man blir rädd får man gärna hålla hand, man får även hålla om varandra och ge varann massa kyssar.
Då kollade Putte och jag på varann och bara garvade xD hahahahhahaha så jävla roligt! hahahah. vi pratade om det hela kvällen! xD

Haha snyggingarna alexandra och jag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0