Naturhistoriska museet!

Hinner nog berätta lite kort om min torsdag på museet.
Det började med att jag tog tåget in till t-centralen med Olli och co. och sedan tunnelbanan till universitetet, haha shitt vad mycket folk det var, man fick tränga in sig som tusan! :O När vi kom fram till naturhistoriska museet satt vi oss utanför en stund. Då kom det 5 STORA bussar med massa ungdomar och skitungar i! FRÅN TRANÅS!j blää! så hela dagen har vi fått gå runt på museet med småungar som trängs och skriker och en massa ungdomar som inte vet ett smack om något! Vi fick frågor vi skulle svara på om kroppen, jag jobbade med Olli. Sen flöt dagen på. Vi fick sluta kl halv 2, sköönt! då åkte jag hem och solade lite, sen blev jag utlåst! brorsan låste ut mig! sen bad han mig komma till stationen och hämta nycklar men vafan.. jag vägrade att gå dit i bara badkläder, utan skor eller nått! så han fick komma hem och låsa upp! det var han skylldig mig.
På kvällen åkte jag ut med Emelie och körde moppe. Vi åt ute sen åkte vi till kairo och doppade fötterna, svinkallt! så mitt första dopp får vänta ett tag till ^^ Sen hände inte så mycket mer..
Har alla bilder på mobilen, orkar inte ladda upp dem nu så ni får dem imorrn troligtvis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0