min hemska dag igår..

Nu så.. jag har lunchrast nu så jag hinner väl berätta om min hemska dag igår (måndag).
Det började med att alarmet ringde när det skulle. sen skulle jag gå upp för att hitta kläder men då blev jag yr i hela skallen och blev illamående, var tvungen att lägga mig ner i sängen en stund. Sen efter 5 min så kändes det bättre så försökte gå upp och klä på mig men det tog inte många sekunder innan illamåendet kom tillbaka.. så jag sa till mamma att ringa skolan och säga att jag blir hemma idag.. det gick verkligen inte att göra nått annat förutom att ligga i sängen.
Kl 14.00 hade jag utvecklingssamtal med Melvin, det gick jag på fast jag mådde piss.. och det gick bra, VG i matte och MVG i engelska. På vägen hem kunde jag varken prata, gapa eller svälja.. så fick åka in akut till tandläkaren.. Har en inflammation i tandköttet, min tand har tydligen inte växt färdig så det är skinn ivägen! dem spolade och gjorde massa skit, och herregud vad ont det gjorde!!!! jag grät! inte högt utan det kom tårar.. Efter det åkte mamma och jag till centrum för att handla verktabletter mot det och så handlade vi mat till mig eftersom jag inte kan äta något annat är gröt och fil, bara sånna här krämiga saker, inget man ska behöva tugga på.. Då svimmade jag.. vaknade upp av att jag satt på en stol i centrum.. aja sen fortsatte det.. På kvällen kunde jag inte sitta still.. så åkte ut med Emelie på kvällen, vi tog moppen till norrviken och satt vid sjönn och pratade lite. sen åkte jag hem och som sagt, spelade hela kvällen så hann inte blogga.

Men men, nu orkar jag inte skriva mer, har annat för mig. Efter skolan ska jag till stan och träffa älsklingen min! det är 3 hela dagar sen vi träffades! men det känns som månader, saknaden efter honom är enorm!! ska pussa ihjäl honom! Nee, nu saknar jag honom bara mer så avslutar det här nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0