Marcus min älskling! <3

Kom precis hem, har varit i stan med Marcus! <3 vi gick ner till vattnet och pratade lite, sen åt vi och så satt vi inne i t-centralen och lyssnade på musik. Marcus talade sanning ^^ det blev verkligen en förändring! 

På tåget hem hände en rolig grej! Marcus tog tåget med mig hem för att jag inte klarade av att lämna honom än! på Tåget sitter en tant en bit bort och glor på min panna! som om jag hade nått skit där? helt plötsligt reser hon sig upp och pratar med en tant bredvid, hon pratar blandad tyska och engelska.. Så pekar hon på Marcus och mig och säger "bodell" bara för att marcus hade sitt ben på mitt lår! tillsist går hon framåt i tåget och när hon är vi Marcus och mig så spottar hon ut sin söndertuggade macka på oss! vafan liksom!? så sätter hon sig en bit bort, Marcus och jag bara garvar! tanten hon pratade med kommer till oss och är lika chockade som oss över äckliga kärringens beteende! först glor hon! sen spottar hon på oss, och kallar mig bodell! När vi tåget stannar i väsby går marcus och jag förbi kärringen! då sitter hon med handen för ansiktet med bena uppe på sätet! men sina äckliga strumpor! fy fan! det var så jäkla kul men ändå äckligt! stackars älskling fick allt på sig ^^

Hahahah! nu har iaf marcus åkt hem! :( saknar honom redan! han var så jäkla hyper när vi väntade på sthlms tåget! :O han hoppade upp på grejer! gick över spåret! tränade sina armar? och kastade runt mig! xD haha min gulliga älskling!

Men nu ska jag stänga av datorn och kolla på film! ska bara se till så älsklingen är hemma först, annars kan jag inte sova tryggt!
Ska jobba imorrn! 19.00 ska jag vara hos Amadeus, det ska bli kul faktiskt! :) natti!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0