Marcus Marcus Marcus!

Har precis kommit hem från stan ungefär. Träffade älsklingen, fy fan vad härligt det var att få träffa honom igen efter 3 HELA dagar utan honom! På dagen idag har jag varit med mamma och kollat runt i stinsen. Fick med mig 2 klämmor/hårspännen hem, fina! Direkt hem och åka in till stan för att träffa älsklingen. Blev stressigt, så glömde att ta tablett innan jag åkte.. men jag tog risken. Vi satt oss nere vid vattnet, gick runt lite, och satt oss vid t-centralen igen. Kanske inte låter så kul men.. spelar ingen roll vad vi gör, bara att få vara nära älsklingen betyder oerhört mycket! En timme innan mitt tåg gick så började magen att värka.. Ville inte säga nått till älskling. Jag höll ut, utan att visa nån större skada. Den här gången var den svåraste hitills att åka ifrån Marcus..! varför behöver ni inte veta, tror Marcus förstår vad jag menar. Vägen hem var lugn. Från att ta 3 min att gå hem från stationen, till att det tog 13 min.. Magen ville inte sammarbeta!

Blev så glad för en grej älskling sa när jag kollade på hans tröja. Jag läste på hans tröja, där stod det "ice" sen sa han:
Älskling: vad står det nedanför då?
Jag: 2033
Älskling: aa, då är vi fortfarande tsm!
Åhh vad glad jag blev när han sa så! :D är fortfarande superglad och kommer va det LÄÄÄNGE! :D

Hahah men nu ska jag stänga av datorn och kolla på film en snabbis. Sen smsa en dikt och godnatt sms till älskling, vet inte varför jag har börjar skicka dikter till honom så mycket? :O men han verkar inte hata att jag gör det så ^^ aja, sjukhuset är det som gäller imorrn, sen skola godnatt!

Första dagen Marcus och jag träffades! Första bilden som togs på oss! LOVE IT! ÄLSKAR MARCUS HAWKINS! <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0