Lördag

Så ja! :)
Har jobbat med designen ett bra tag nu. Jag blir aldrig nöjd ^^ är tom på ideer osv. men men, nått fick jag ihop iaf. Har en annan blogg där jag testar grejer så inte den här bloggen förstörs :)

Idag har jag varit iväg med mamma. Vi åkte först till stinsen och kollade lite saker sen åkte vi till stan. Där hittade jag en tunika/klänning, leggings och skärp :) fick det av mamma ^^ sen åt vi ute, vet inte när jag kom hem :O nångång efter 21.00. Orkar inte ta kort på kläderna nu, gör det imorrn! :)
Just nu lyssnar ja på musik och smsar lite med Tim.. Ska kolla igenom ett par bloggar bara sen ska jag stänga av datorn och kolla på film! Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0