Jag ska bättra mig..

Hahaha ja, rubriken behöver ni inte fatta :)
Har varit en härlig fredag kväll. Brorsan är på grönan, så han slapp jag. Sen grillade vi och åt mango och glass till efterrätt! sen kollade jag och mamma på talang. Pappa gick ut med en kompis, sååå skönt att bara vara hemma med mamma ibland, utan boysen! haha :) mitt lår ser så bläigt ut som det kan bli! det är jättesvullet! sticker ut, det syns utanpå tightsen t.o.m.. och det svider som fan, råkar stöta till grejer då och då med låret och jävlar vad ont det gör! vill bara lägga mig ner och dö! fy!
Nu sover iaf mamma, så ska väl också sova strax. Är ganska trött. Ska visa det jag köpte i kista i onsdags också. köpte iaf en bikini och ett par shorts. Men nu är det sovdags! ska jobba tidigt imorrn, sen får vi se vad som händer under dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0