Hur trött får man bli egentligen!?

Skoldagen idag var jäkligt SEEG! vi har jobbat med fallbeskrivningar hela dagen, jag jobbade med Johanna. Vi jobbade på som fan i 3 timmar! Sen på eftermiddagen somnade jag (a) jag var helt slut i hela kroppen! somnade i grupprummet medans Johanna jobbade vidare (a) haha! fast sov bara i 5 min. Usch, åkte hem sen och somnade dirr i sängen! vaknade 15 innan jag skulle vara på jobbet! mamma skjutsade mig så jag hann! jäkla grin olle han var idag! han hoppade runt oh jag var glad som helst! badade honom. Sen gav jag honom vällingen, men den slängde han iväg så hela rann ut på golvet, en ville han ha vällingen iaf! så fick göra en ny.. sen gick jag in till sovrummet med honom och försökte lägga honom ner, men det var ju meninngslöst! han bara skrek och grät.. gick inte att lägga honom.. så fick sitta uppe med honom i 1 timme, och så försökte jag igen, men NEJ, då slog han till mig, så jag gav upp! satt med honom i knät och kollade på tv, mysigt det med men aa.. fick iaf 500 av mamman idag, bra betalt på 2 dagar :O och då har jag jobbat 4 timmar totalt :O jag klagar inte (a)

Men nu slänger jag upp lite bilder från upptåget när jag var på väg till Gävle och en bild på Amadeus!

Haha, där är killens fot! han som lyssnade på min musik på tåget! xD

Den söta, griniga Amadeus! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0