Hoppsan

har visst glömt att blogga (a) Igår solade jag lite, det var hur varmt som helst! sen åkte jag iväg med mamma på dagen, vi letade efter möbler till nya hallen och så köpte vi lite småsaker till festen. Sen gick vi på marknad. Kl 16.00 skjutsade mamma mig till Amadeus. Hans mamma gömde sig en stund för att se hur det gick för mig att vara med honom själv. Han grät i typ 2 sekunder sen var han bara blyg och ibland riktigt skrattig ^^ får hoppas att det går bra på onsdag, då mamman ska jobba och jag ska passa honom själv. men iaf, fick skjuts av henne hem också. När jag kom hem gjorde jag lite korsord i solen sen åt jag världens godaste maträtt! Efter maten åkte jag ut med Emelie och Emma, vi tog mopparna ner till hemköp och köpte lite godis, sen följde Emelie med mig hem och hoppade studsmatta! xD så kom mamma ut med jordgubbar och glass! <3 så hoppade vi lite till osv. På kvällen när jag hade ställt in moppen och emelie hade åkt hem så kom pappa med en ny mobil till mig ^^ så nu har jag bytt mobil igen! den är fett coool! :D haha! sen ville varken jag eller min kropp sova för att det fattas en viss älskling som brukar ligga bredvid mig här! :(
Nåja.. Just nu ligger jag i sängen och degar. Väntar på att mamma ska komma hem. Hon och jag ska hämta upp mormor och åka iväg en sväng. Ingen aning om jag ska jobba idag? hon svamlar en massa bara.. På kvällen kanske jag åker ut med moppen igen med emelie, om inte så tar jag en sväng själv.

Orkade inte fixa mig mer än så här igår, Amadeus tyckte iaf om skärpet :D

Kommentarer
Postat av: j

vad har du fått för mobil?

2010-05-16 @ 20:33:53
Postat av: josefine

du får se imorrn :)

2010-05-16 @ 21:29:08
URL: http://jjosefineen.blogg.se/
Postat av: Anonym

sägsägsäg

2010-05-18 @ 15:50:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0