Hemma

Nu har jag äntligen kommit hem! :O har varit på ks på dagen. Hälsade på morfar.. Efter det så åkte mamma och jag på jakt efter räkor! inte vanliga utan skampi (stavning?) dem finns ingenstans längre! vi har åkt till minst 8 olika mat affärer! tills sist fanns det på coop..  15 st räkor för 230 spänn!!!! så jävla dyrt.. men dem köpte vi iaf.. så nu ska mami fritera räkorna, sen ska vi fritera bananer och ananas ^^ + äta jordgubbar med glass! fattar inte hur jag kommer orka allt :O
Men men, ska jobba lite senare, nån timme bara. Imorrn finns det mycket saker att göra.. vet bara inte vilket av alla jag ska göra ^^ men det bestäms ikväll säkert! :) Nu ska jag göra korsord och lyssna på musik :)
Kom på att jag har bikini, shorts, linne, tunika, klänning, jeansleggings, som jag inte har tagit kort på än! :O ojoj, mycket att hinna med :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0