HAHAHA! Johanna, läs noga! xD

♥ JOCKE (: säger:

*du har moppen kvar väll

lilljossan :D säger:

*klart ?

♥ JOCKE (: säger:

*nice:D

*va gör du från den 4-6 eller 7 nästa månad

lilljossan :D säger:

*vadåra?

♥ JOCKE (: säger:

*ja och några polare ska till upplandsväsby då:D

*och undrar om du kanske skulle vilja va med:D

*när vi kör runt där lite:P

* och så kan vi dra hem till dig ha lite.. :D

lilljossan :D säger:

*varför vill du ha med mig?

*Är du knäpp eller?!

♥ JOCKE (: säger:

*kul du e en shyst tjej och vi kanske kan bli bättre än kompisar:D

HAHAHAHA! Det är nog bara Johanna och jag som fattar det roliga med det här!
Ska försöka berätta lite så ni fattar mer ;)

Jocke är en störd kille som har "följt" efter johanna och mig ett LÅÅNGT tag! Han bor i täby. Jag åker ganska ofta till täby med moppen, tycker om att åka dit, varje gång vi är där så får han reda på det på något sätt, han ringer och smsar för att få tag på oss. Hans ex hatar oss, och hon är med honom varje gång. sist jag var i täby stod han vid min moppe och väntade med 4 pers på mig. han är seriöst helt störd! han har sagt att han ska döda oss ^^ det har han gjort också! vi garvar ihjäl oss så mycket han håller på och inte slutar han heller! xD störd är han iaf! t.o.m mitt ex skyddade oss sist vi var i täby! mycket drama runt den killen, haha!
Hittade tyvärr ingen bild på honom, men jag ger mig inte, hittar nog en snart, orkar inte leta mer idag. njuut!


Kommentarer
Postat av: jojo

hahahaha, omg va pinsam han är :D såååååå töntig:P

2010-05-26 @ 08:35:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0