GRÖÖÖÖNAAAAN! :D <333

Nu så gott folk ;) nu ska jag berätta om min underbara valborg! :D

Det började med skolan som vanligt. Då hade vi besök av 4 tjejer som kanske ska börja i vår skola.. samtidigt hade vi redovisning av våra barbiedockor. Då satt dem och garva och snacka skit! så hoppas fan att dem inte börjar på consensum! vi behöver inga fjortisar! haha jävla Wazzim asså! xD han höll fast mig när jag försökte förstöra vår barbiedocka! :O
Hahah jaja :p vi slutade vid 2, då gick vi alla mot sthlm tåget :) grönan öppnade 15.00 och vi var för tidiga men det var bara bra för det var världens segaste kö till åkbanden! och i kön till grönan försökte 3 tjejer tränga sig före oss! men då kom LILLJOSSAN ;) sa till att dem skulle ställa sig längst bak i kön, och vilka vågar kaxa mot mig egentligen? ;) haha nejdå, men dem ställde sig sist i kön sen så :) Censie och dem andra sprang till insane.. men Bella och jag ville inte åka den så vi gick mot popexpressen :) den var skittråkig! :O så SEEG!
När vi gick i lustiga huset ramlade Putte :( hela hans fot svullnade upp! vi fick gå till sjukvården och fixa det, vi sa till Putte att åka hem men han vägra! han haltade hela tiden! inge roligt att se honom ha så ont :(
Sen tvingade Putte mig att åka insane! går ju inte att komma ut Puttes grepp! och så var jag lite dum.. Putte och jag slog vad om en sak.. om han höll tyst under åkturen på insane så var jag tvungen att åka tilt! och så klart vann Putte så ja.. tilt.. =... jag... :( Och jävlar vad rädd jag var! hade åkt tilt en gång förut men aldrig igen hade jag sagt. men jävla Putte drog med mig. sen satt jag fast så kunde inte dra mig ur! ni får bild sen! var skit rädd! skrek när den höll på att gå upp t.o.m!
Sen flöt dagen på. Putte och Censie åkte insane i 3 timmar! så vi andra åkte allt annat :) extreme och alla dem :)
Sen köpte jag remmar :D så jävla gott! Min hals var typ död när jag kom hem ^^
På vägen tog vi båten hem :) så jävla skönt! vi åkte hem vid 22.00 ungefär. sen skulle Putte och alla sova över hos Censie, men jag var så jävla trött så jag drog hem ^^ var tvungen att åka till stan och ta tåget hem, och allt som hände i stan orkar jag inte berätta! :O
När jag kom hem somnade jag direkt! hann precis skriva klart ett inlägg sen slocknade jag!
DEN MEST PERFEKTASTE VALBORGEN EVER! DET HÄR MÅSTE VI GÖRA OM TJEJER OCH PUTTE! :D

Vad jag har gjort idag kommer i nästa inlägg, det här blev alldeles för långt! xD nu kommer bilder från grönan! :)

Mitt snygga åkband! ;)

Inne i skrattkammaren! ;) Alexandra och jag är över 2 meter långa! :D

Jag verkligen hatar uppskjutet! haha mina ben är helt fastspända! xD Bellas är helt avslappnade! xD
 
Censie till höger och sen putte :)

Jävla Putte som tvingade mig att åka TILT! jossan till höger och sen jag.. jag var pissrädd! ser inte särskillt glad ut heller!

Här flyger vi ner! alla skriker typ, kanske jag också xD och kolla!!!!!! JAG ÄR LÄNGST AV ALLA! :D

Kommentarer
Postat av: jojo

nästa gång ska jag med!

2010-05-02 @ 20:54:14
Postat av: josefine

haha jaså? :P

2010-05-02 @ 23:27:30
URL: http://jjosefineen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0