Gävle

Idag har jag som sagt varit i Gävle. Tog ett tåg vid 11.50. På tågresan satt jag bredvid en gubbe, jag lyssnade på musik och efter en stund så lutade han sg mot mig och frågade om han fick lyssna på min musik ^^ haha det var skönt att åka med upptåget. var framme i Gävle 13.30. Det spöregnade hela tiden.. fick med mig 2 plagg hem! kan visa dem imorrn. Jag åt där och hade det allmänt mysigt med mig själv :) tog ett tåg hem vid 16.30. Allt gick bra, har ätit en good sallad till middag! Nu ska jag be mamma komma ner och smörja in mig sen ska jag kolla på film och därefter sova, det är ju skola imorrn igen så..! har en del bilder från idag, men dem orkar jag inte ladda upp idag. godnatt! 
                                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0