Freddelito :D

Pratar med Freddelit just nu :D såå kul! <3 längesen vi pratade, min stoora kompis :) Kommer ihåg när vi alltid var live på playahead tsm! xD han med sitt igelkotthår ^^ hihi.
Annars har jag inte gjort så mycket idag :) mest varit hemma och tagit det lugnt :) går bara 3 dagar i skolan den här veckan sen är det långhelg! skönt. Usch imorrn är det måndag, då brukar jag nästan alltid ha mjukisar och nån tröja bara, för man är verkligen trött, då är det skönt att gå runt i traskläder ^^ men imorrn kan jag inte det! måste se "bra" ut om man säger så.. För kl 15.00 imorrn ska jag på intervju! då kan man ju inte se ut som värsta trastjejen liksom! :O Är fett nervös! hoppas det går bra iaf.
Men men, nu har jag inge mer att skriva, lite senare ska jag ut med Emelie och åka moppe! så kanske vi hoppar lite också ;) Imorrn ska jag på träning också! :O suck va stressigt det kommer bli!

Mohahah! TORTYR! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0