Fredag - idag

börjar väl att berätta om min fredag! var i skolan som vanligt, då vi hade nationella i matte, det gick dåligt! IG till mig i matte! iaf.. vid lunchen ville Censie att jag skulle följa med till RIX fm festivalen i stan på kvällen och det tackade jag ja till. så efter skolan åkte jag hem och fixade mig, sen tog jag ett tåg vid 17.00 med Bella och Olli. sen möttes Censie, bella, olli, ida, erik, jossan och jag vid t-centralen så gick vi tsm och åt sen bar det av till rix fm festivalen som var i kungsträdgården. Det söög kan man ju säga, artisterna söög! sen skvätte censie och bella massa dricka på alla! haha, men det var kul med alla kompisarna :) sen mötte jag upp Marcus vid plattan så var han med oss alla, vi gick ner till vattnet och satte oss, sen gick vi runt lite och tillslut åkte alla hem till Censie utom jag och Marcus. sen hände inte så mycket mer, slocknade direkt när jag kom hem, längesen jag var så här trött! 

Idag (lördag) har jag hjälpt pappa med båten tidigt imorse, sen när jag kom hem sov jag och vaknade vid halv 11. åt frukost sen funderade jag på om jag skulle åka till Gävle eller inte. Men det orkade jag inte, för varmt också. ist åkte jag till stan och träffade Marcus, vi gick runt i stan, han köpte ett par shorts. sen gick vi ner till vatttnet och solade och sedan till gamla stan där vi strosade lite. dagen var underbar tills en grej hände, det slutade med att jag gick ifrån Marcus gråtandes.. tänker inte skriva mer detaljer i bloggen!
På kvällen handlade jag med mamma. pågrund av den här incidenten med Marcus så har jag mått väldigt dåligt. var jättehungrig på kvällen. Mamma gjorde en jättegod sallad till mig, åt tre tuggor sen fick jag inte i mig mer, kändes som att jag hade ätit floder med mat! för de gjorde ont i bröstet när jag åt, börjar ana varför det var så.. iaf.. har precis duschat och gnidit in en kräm på kroppen, snart kommer mamma in och smörjer mig med en annan kräm ovanpå, man måste va jättenoga med den krämen så bättre att mamma hjälper med det. Så just nu väntar jag på att krämen ska torka, lyssnar på musik så länge.
SÅÅ gulligt. Mamma och pappa sitter ute på terassen med massa ljus och dricker kaffe ^^ så har dem värsta höga musiken på ^^ så gulligt, har lust att filma dem, men ska inte förstöra för dem.

Imorrn ska jag iaf till Gävle! panik att hitta en present till mamma, har alltid haft lätt att hitta något till henne men jag vill ge henne nått extra eftersom att hon fyller 50 år så är det väldigt speciellt. Pappa, jeppe och jag har tre alternativ.. Antingen så köper vi ett smycke till henne från NK för 3100, eller så köper vi en parfym från NK för 1200, eller så köper vi en ny klocka för 3400.. väldigt dyra saker men vi delar på kostnaden, pappa, jeppe och jag. fast ska ändå köpa något själv till mamma. det är hon värd!
Mitt tåg till Gävle imorrn går 11.50. sen går inget tåg hem förns 18.30, så det tar jag. blir lite ensamt att sitta vid stationen i 1.5 timme själv. alla affärerna stänger kl 17.00 så ja.. men men, får väl smsa någon som kan underhålla mig, sen hoppas på att jag slipper 3 skitungar som alltid är där!
Bilderna får ni i ett annat inlägg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0