FÖRLÅT!

Dålig uppdatering jag vet! men har varit med älsklingen så mycket nu i veckan <3 så har knappt varit inne på datorn nått. men nu så.
Igår kom älsklingen till mig, han kom vid halv 9 tiden. Stackarn hade gått i skolan hela dagen, tränat och sen kom han direkt till mig <3 Gullungen! Jag hoppade studsmatta när min bästaste kom gående en bit bort. Vi gick in ganska snabbt och började kolla på film <3 älskar att ligga i hans famn. sen myste vi och prata en massa, vi somnade nångång runt 2 på natten.
Idag vaknade vi först kl 08.00. Eller älsklingen vaknade då och så pussade han på mig ^^ fast sen somnade vi ganska snabbt om igen. Sen ringde hans alarm, eftersom han skulle upp till skolan, men han struntade i den! :( tycker inte jag om, men fick va längre med honom så lät de gå för den här gången. Vi somnade om ytterliggare en gång och vaknade och myste massa!<3
Han åkte vid 2 tiden ungefär till sin träning, blä! hatar att lämna honom!
Iaf, sen kom mamma och hämtade mig så handlade vi mat och saker till festen. När vi kom hem skulle brorsan ha fest hemma så jag stack ut med Emelie och körde lite moppe. påvägen till Emelie blev jag förföljd av en bil, han åkte efter mig hela vägen! och följde efter oss när jag hade hämtat Emelie. vi tog massa skogvägar men han gav sig inte..! hm.. vad ska man säga? jag skadade inte mig själv.. ingen skadade direkt mig.. skyddade Emelie kan vi kalla det jag gjorde! jaja! nog om det!
Vi kom hem till mig senare och hoppade studsmatta väldigt länge! vi hoppade konstant, fy va slut jag var i benen sen! :o vi tog även lite bilder ^^ dem blev lite suddiga, hade fel inställning på ^^ äsch :)
Och nu har jag precis pluggat klart enligt mig! har gjort så mycket jag kan av frågeställningarna, vet att det är DEADLINE idag men hur ska jag göra när jag inte har någon bok hemma? och när man inte kan skriva ut det jag hade skrivit på datorn? om jag förklarar det så fattar dem nog.. :P
Men men, nu ska jag kolla på film sen sova. <3 saknar älsklingen nått fruktansvärt!

Min bästa! <3




Har många fler men det får räcka nu ^^

Kommentarer
Postat av: Marcus

Vad fan är det för bula jag har på huvudet :o

2010-05-08 @ 20:18:36
Postat av: josefine

haha va? :O

2010-05-09 @ 15:35:54
URL: http://jjosefineen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0