Var dig själv, alla andra finns redan.

Hur orkar han med mig? alla misstag jag har gjort och gör.. allt tjat, alla tankar.

Godkväll! Mina lår dör typ, har sån jäkla träningsverk från igår när vi sprang, haha aja. Min dag har spenderats med Linda. Vi tog moppen till kairo igen, köpte lunch vid hemköp sen åt vi de vid kairo. Det var så jäkla kallt bara, jag frös som fan! Mina läppar vart knallblåa! usch.. så vi åkte hem efter en timme. Vi nördade oss hemma hos mig med godis och x-box ^^ det var kuligt det. Sen har det inte hänt så mycket mer. Inte ville jag ha middagen heller, lagade till något eget. Har varit allmänt sur under kvällen.. Vet inte varför. Trött har jag varit också. Kanske för att jag vaknade vid 05.46 idag, försökte somna om men det gick inte.. Suck, nu när det äntligen är sommarlov så kan man inte sova hur länge man vill! blää, på det. Nu ska jag ta ett päron sen kolla på film! hajdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0