Underbara söndag <3

Idag har jag varit ute på jackt efter nya möbler till hallen. Den börjar bli klar nu. Sen smsade älsklingen att han var i sollentuna. Eftersom jag inte fick vara hemma, pappa skulle lacka det nya golvet, så träffade jag älsklingen i sollentuna. Fick skjuts av mamma dit. När jag kommer ner till stationen där han var så ser jag honom inte först, är på väg att ringa honom men sen ser jag honom ligga och sola i gräset! xD haha sötnöt! <3 Eftersom han jobbar imorrn när vi har 4 månader så firar vi det idag. Eller firar och firar, mest att vi var med varann. Vi fikade, och åt middag i kista. Myys! Sen var han tvungen att åka hem. Han har ju en bit hem så.. Följde med honom till stan, sen tog jag tåget hem. På tåget var det en kille som stog med sin tjej vi sidan om, tåget var proppat med folk så fanns ingenstans att sitta. Vid solna hoppar en kille på tåget och verkar ganska hög. Helt plötsligt skriker han åt killen som står med sin tjej och sen puttar han killen på mig och alla som står på just den sidan.. Ingen förstår något. Inte jag heller. Jag blev lite rädd, men står kvar. sen tappar han ballansen och ramlar mot mig och alla andra. jag vågar inte gör något, skulle jag putta bort honom kanske han skulle göra något, så hög han var.. Sen tappar han sin öl på allas skor. Det mesta kom på mina, och då säger han "du får betala en ny" jag bara står där helt tyst.. Tillsist går han av tåget och spottar åt killen han puttade. weird kille? Nu är jag iaf hemma och har ätit jordgubbar med glass. Nu ska jag sätta på en film och mysa med en god dricka till! :) mina skor är nere i tvätten, dem stinker som tusan! :O yyscchh! ^^

Imorrn ska jag vara med Lindis, det blir kuligt, sen har älskling och jag 4 månader! <3 me love! Godnatt gött fölk.


Old picture


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0