Tjockis dag.

Man känner sig lagom tjock när man har legat i sängen hela dagen och kollat på film.. På kvällen åkte jag med Johanna till kairo. Vi köpte dricka och bulle. Men Johanna sparkade ner sin dricka i sjönn! xD så hon blev utan ;) solen stekte på som fan :O men hade massa kläder på mig hela tiden, frös så mycket. Vi var inte där så länge. Nu är jag iaf hemma. Har pratat med mami en massa. Älskar att jag kan prata med henne om allt! Snart ska jag nog kolla på film, som alltid :) Imorrn ska jag till kista och hämta ut biobiljetter som älskling har bokat. Dem måste tydligen hämtas ut imorrn, weird? haha aja, sen kan jag ju alltid gå runt och kolla i affärer :D Sen har jag en del planer på G (a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0