Söndag

Idag vaknade älsklingen och jag vid 10.00 ungefär. Vi låg kvar i sängen ett tag, sen gick vi upp för att äta frukost. Älsklingen gjorde fruktsallad till mig och resten av familjen, gullungen! Efter det så gick vi och la oss i sängen igen och kollade på mr. bean ^^ Älsklingen skrattade så roligt :D har aldrig hört honom skratta så förut :D sötnosen! Efter ett lååångt tag gick vi upp och började fixa oss lite. Sen åkte vi till sollentuna och köpte chai latte. Sen åkte vi vidare mot kista och åt där. HAHA! när jag skulle beställa mat.. det tog ett tag innan den blev klar. Han som jag beställde av var så rolig ^^ "nått annat du vill ha medans ;) " "jag kommer hinna gå på semester innan du får din mat" "ska du bara ha de där? vill du inte ha något helt annat" hahahahha! xD aja ^^ sen åkte vi hem. Jag hade glömt nycklar så älskling fick hoppa in genom fönstret ^^ sen var han tvungen att åka hem :( saknar honom så jäkla mycket redan! Direkt när han had åkt blev jag jättedålig. Var tvungen att lägga mig i sängen och vila.. Jag blev yr när jag stod upp. Jag bytte om till mysdress, jag frös ändå, var jättevarm under kläderna? stel, ont i kroppen, halsont osv.. precis som om jag hade feber, jag kollade upp det ich jag hade ingen feber, hm.. konstigt att det hände precis 1 minut efter att Marcus hade åkt hem.. Nu fryser jag inte längre, men jag har fortfarande ont i kroppen och är väldigt stel. Halsen gör fortfarande ont. Vill inte bli sjuk! Aja, ska fortsätta ligga i sängen och lyssna på musik. Bara älsklingen som fattas nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0