Sol och bad! Ser ut som en tomat!

jaahapp! Kairo fick det bli idag. Orkade inte åka till nån annan strand. Har badat jättemycket! och solat! har värsta bikiniranden nu! svider gör det också.. Sen blev man nerstänkt av lera, 2 killar kastade lera på oss. Inte lite hårt dem kastade heller! :O Haha! aja. Imorrn ska jag åka iväg med Linda igen. Sola och bada är det som gäller, om vädret är bra! Det är långt dit vi ska så det blir att ställa alarm sen skynda sig iväg och äta och köpa pengar till mobilen sen skynda sig dit! Eftersom jag inte kan stanna så länge där. Ska på bio med älskling på kvällen, eclipse! :D Men men, nu ska jag kolla på film och dricka mig full på LOKA den här gången ;) sen sova gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0