Packa sen ta tåget med min mann! <3

Hejsanhopppasn, eller ne. Var skolavslutning idag som sagt! Vi började kl 09.00 så sjöng vi lite sen uppträdde Viktoria. Sen hade lärarna ordnat en video från hela året, från första början när vi va i Åland med alla till nu typ. Va pinsamt det va att se! :O vad man såg ut då! haha! sen fick vi mat, nån konstig wrap? eller vad det nu kallas. Gott men kladdigt, sen fick man sluta, betygen får vi ca nästa fredag! Aja, det spöregnade imorse, och regnade även när jag åkte hem. Direkt när jag kom hem tog jag en macka sen somnade jag nån timme och vaknade av att brorsan skulle gå och fixa lite grejer till mig ;) Sen somnade jag om igen, och nu är jag vaken.. Helt slut asså! men nu kan jag inte sova mer för nu ska jag packa väskan med alla grejer och börja fixa mig. Ska ta tåget men min mann, sen handla mat och vidare till rösjönn! ungefär. Där ska vi grilla med massa folk, och ha det mysigt så jaa! kanske hinner berätta om igår, vi får se! har massa bilder från idag, men det vet jag inte om jag hinner ladda upp. Nåja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0