Mysig dag med Linda!

Äntligen vågade solen sig fram idag! Ringde Linda precis när jag vaknade. Sen åkte vi till norrsjönn och hittade en egen strand. Där var vi i 4 timmar ungefär, vi solade hela tiden. En anka gjorde oss sällskap. Den la sig bredvid oss och sov, naaw! Den var så kelig :D Den jagade Linda, för hon hade mat. Den gick över min handduk hela tiden, sen gjorde den roliga miner och gapade när vi ställde frågor till den? xD haha, gulliga anka! Sen blev vi väldigt törstiga, så vi åkte till infra och köpte dricka sen vidare mot friidrotts platsen. Där vi sprang som dårar! hoppade längdhopp och sprang 60m. Jag har världens sämsta kondis! ^^ Nu mot kvällen har vi varit runt på olika kyrkgårdar. Eds kyrkan och nån till. Tycker det är läskig att gå på kyrkogårdar. Sist vi var vid en kyrka vägrade min moppe starta.. nu sattes vattnet på utan anledning.. usch. Vi gick direkt till michael skoglunds grav, fy fan säger jag bara! den var så himla skruttig! ruttna blommor, ingen gravsten, bara ett ruttet kors.. alla saker som låg där var döende.. känns hemskt att alla bara har glömt bort honom.. jaja. Kom precis hem. Nu dunkar jag musik och laddar över bilder från dagen.


Den här bilden tycker jag är läskig. Så där smal är jag verkligen inte! mina vader.. verkligen inte sådär smala, låren.. samma där! och magen.. näe! Ser ju ut att vara 180 minst också! jag står ju fortfarande kvar på marken..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0