Midsommar.

Min midsommar har varit jättebra! Mamma och pappa åkte iväg med båten tidigt på morgonen. Älskling kom till mig vid 15.00. Då myste vi lite och kollade på film. Sen tog vi moppen till hemköp, men det var stängt. Inte så lyckat ^^ vid 21.00 åkte vi till kairo med Emlie och Pontus, vi badade. Var inte meningen att jag skulle bada men det blev så iaf. Dumma älskling skvätte vatten på mig! Sen bar han mig en bit ut i de kalla vattnet också :( ^^ Resten av kvällen har vi kollat på film och ätit glass :D sen somnade vi nångång vid 3.

Imorse vaknade vi vid 10.00. Låg kvar en timme och myste sen gick vi upp och satte på en film. Medan älskling var nere och duschade så gjorde jag frukost. hela dagen har vi bara tagit det lugnt och kollat på film. Vi köpte pizza till middag, usch va mätt man blev. Helt död efter maten ju ^^ Sen var det meningen att älsklingen skulle åka hem idag men han sover här en gång till! <3 Just nu nördar han x-box. Så gullig när han förlorar (a) han lägger sig ner i sängen och skriker lite tyst, sen pratar han med sig själv hela tiden, gullungen! Lite senare ikväll ska vi spela GENI, ett roligt frågespel! Sen ska vi nog tjocka oss med glass och ha det mys. Har precis duschat för den delen också ^^ Har tyvärr inga bilder från igår eller idag.. Så ni får en bild på när älskling mumsar glass!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0