Matte sen kommer älskling

Blä håller på med matte just nu, har bara 2 grejer kvar sen är jag helt klar med allt. Har lite matte kvar sen en kompletering i Barbiedoll! Tog matten först, den går snabbast. Men fattar inte så mycket så får vänta tills älskling kommer så får MVG barnet hjälp mig! :) Han ska sova här, var typ 1 månad sen vi sov hos varann! :O så det har man saknat.

Idag var jag hemma från skolan. Har degat i sängen hela dagen nästan. Kl 09.00 kom det nån gubbe och ringde på dörren, jag öppnade inte eftersom jag var halvnaken :P han slutade aldrig att ringa på! tillsist slutade han, men han åkte inte iväg. Han stod kvar på vår tomt och började prata med nån. Vågade inte kolla ut eftersom att jag inte ville att han skulle se mig. Han stod minst och prata i 2 timmar! blev lite rädd! haha aja! Imorrn tar jag friska tag och går till skolan! :) Enligt Ida ska vi inte göra så mycket, tema, rester, sen några aktiviteter eller vad hon nu sa. skönt de.

Hahah! igår när jag skulle hem med tåget från Gröna lund så såg jag Nikita! xD haha fy fan vad äcklad och arg man blev när man såg honom! :O Tur att han inte såg mig, om han ens hade kollat åt mitt håll hade jag blivit rasande ^^ Jaja, nu måste jag fortsätta med matten, sen klä på mig och vänta på älskling! :) duschade precis, så sitter bara med handduk ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0