Jag blir gääälen!

Jag blir gäälen på lärarna! dom sa att betygen senast skulle stå på schoolsoft igår! men man hittar ingenting på den där sär sidan! Bläää! skulle bett om att få betygen skriftligt ist.. aja!

Alla äri full gång. Mamma och min moster lagar klart all mat. jag har städat rummet och håller på att fixar mig nu. Pappa jobbar ute med alla borden, brorsan sover.. som vanligt! Älskling kommer 14.00 ist. Då ska vi sätta upp tipsrundan! :) så han kan fuska lite ^^ nejdå! ingen fusk hemma hos Josefine! Ingen mer uppdatering idag tror jag. Festen kommer säkert hålla på hela natten. Marcus och jag kommer va ganska trötta så vi kommer nog somna ganska fort ^^ Men nu ska jag fortsätt att fixa mig, sitter bara i underkläder ^^


Tagen av Linda


Kommentarer
Postat av: ida

Du kan fortfarande be om ett skriftligt betyg för det kommer skickas i slutet av den här veckan som kommer i så fall. Fick ett mail av Greta.

2010-06-20 @ 12:09:03
URL: http://babelly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0