Inga fingrar kvar :P

Har smsat sååå mycket nu under kvällen! har knappt några fingrar kvar ^^ mina naglar är jättemjuka och rörliga för att jag har smsat så mycket ^^ när man har touch mobil så använder man naglarna väldigt mycket ^^ haha jaja! :) min kväll har varit perfekt. Skolan idag va sååå seeg! har bara lekt med datorn idag? har inget kvar att göra. Sen fick vi reda på vårat betyg i estet lite. Och jag ligger definitivt på VG men kanske har MVG också, men det kunde hon inte säga, det får jag vänta och se :P Aja, precis när jag har slutat skolan ringer Jeppe och frågar vad jag ska ha från donken ^^ så direkt när man kommer hem äter jag det, sen kom Emelie med moppen. Då åker vi ut med moppen och handlar lite gott, vi tar med oss det till kairo och sätter oss och äter det :) kvällssolen stekte på som fan! :O låg i bara Bh och tights :O inga folk där så ingen fara ;) brände mig på benen och näsan ^^ jätteskönt! :) sen åkte vi hem, tog en extra omväg hem, de var såå skönt att åka!  hade bara en kofta på mig. Haha massa killar är ute med sina cooola bilar ^^ dem tutade på mig 2 gånger, stack ut huvudet och vinka, sen gjorde dem nått annat knas xD roligt :D men men nu ska jag sluta skriva har massa annat att göra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0