Imorrn smäller det!

Imorrn blir det party med en massa vuxna :) Marcus, jag, Jensa och jesper. Vi är dem ända ungdomarna ^^ haha men det kommer bli kul :D Ska bara varna Marcus för en person ^^ han kommer vara på Marcus hela tiden, okej.. det kommer alla ^^ dem kommer kommentera hans längd tror jag ^^ för alla andra är korta ;) Haha, älskling kommer se ner på alla som små barn (a) Idag satt jag i bilen prick kl 10.00! Vi åkte och handlade mat, allt gick på 3000.. Sen skynda sig hem och börja laga en stor del av maten. Jag smet iväg till stan för att köpa presenten till mamma. 2000 gick den på. Nu är alla borden och stolarna placerade. dukarna är på, ljusen också.

Mot kvällen skulle jag ju hjälpa Emelies mamma ;) Emelies pojkvän skulle komma på tisdag egentligen men han kom idag, så mitt uppdrag var att hålla Emelie borta tills dem hade hunnit hem! När vi kom hem och Emelie såg sin pojkvän sitta i köket sprang hon till vardagsrummet och stor grät ^^ se sprang hon tillbaka och kramade om honom ^^ Sen blev hon jäkligt arg på mig! xD hahaha "vänner berättar saker för varandra" haha! sen skrattade hon. Dem började hålla på så jag åkte hem med moppen ^^ Har städat rummet och lite sånt. Har inget mer att göra idag. Imorrn måste jag upp tidigt och hjälpa till med det sista. Sen duscha och fixa maj!

Hahaha ah juste! Nästa vecka ska jag pröva på MMA! fett läskigt! Går det fel kommer jag bli jäkligt skadad :P jag får inte lära mig så mycket innan, ska köra direkt med en person tydligen, SCARY! Och inte får jag köra med en tjej heller! nänä.. jag ska köra med en kille som har tränat MMA i 2 år!! jag kommer dö! Här vilar josefine nielsen, ihjälslagen i MMA.. haha, nejdå men vi får väl se hur jag ser ut sen ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0