Im back!

Äntligen hemma från Täby! Usch vad kallt det var att åka dit! det regnade också, fy. Vi träffade dem vid Willys. Snackade osv. En stack, Johanna dampa, en var feg och en annan skrattade. Vi drog hem sen. Johanna sjöng hela vägen hem och tog kort. Skjutsade hem henne sen åkte jag hem och ställde in moppen. Fryser fortfarande. Just nu lyssnar jag på musik och värmer mig under täcket.

I skolan idag hade vi bara matte. Gjorde klart min VG komplettering sen en annan komplettering. Man fick sluta när man var klar. Skönt det. Tog tåget hem med min mann :) Imorrn ska jag shoppa med Johanna efter skolan. Det längtar jag till. Undra vad man ska göra sista riktiga dagen i skolan imorrn? Det ryktas om att vi ska spela fotboll mot 2.orna. äsch, jag har ingen aning ^^ Imorrn ska iaf brorsan fixa lilla grejen till mig :D

Sen SOMMARLOV! haha vi som gick en vecka extra får vårt studiebidrag i en extra månad ;) mohahah! 23/8 börjar vi skolan igen. 24/8 ska vi på internat. Jaja, nu ska jag inte skriva mer.


Hahah här ligger jag medvetslös ^^

Jaa.. Sånna här incidenter kan uppstå ibland..

Lite suddigt men man ser iaf! :)

Hahaha älskling ser ut som ett litet barn! ^^<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0