Hur ledsen kan man bli egentligen :(

Jaa.. Jag har aldrig varit så här ledsen när älsklingen har behövt lämna mig för att åka hem.. Jag saknar honom såå mycket.. Har liksom varit med honom hela helgen och nu ska man sova ensam.. Det känns inge bra.. well!

Idag vaknade älsklingen halv 12 tror jag. Sen krama han om mig och då vaknade jag, underbart att vakna när ens pojkvän håller om en på morgonen! Vi låg kvar i sängen en stund sen gick vi upp och åt lunch. Mamma hade gjort sallad. Sen spelade älsklingen x-box igen, han klarade precis ut spelet men glömde spara ^^ så nu måste han göra om 5 banor ^^ smarta älsklingen, han som har kämpat hela helgen med att klara ut spelet! ^^ Sen gick vi ut och solade på studsmattan en stund. Gulliga mamma kom ut med 2 stora glas med iskall saft. Det var is i som var formade som hjärtan, naaw! Sen tog älsklingen och jag ett par bilder tsm. Och slutligen den jobbiga delen! :( Vi skjutsade hem älsklingen så han slapp ta tåget och allt. Blev en snabb kram och puss sen åkte vi igen :( Fast vi åkte till norrtälje centrumet/stan eller vad man nu kallar det ^^ Där gick jag runt med mamma och pappa i en timme. Jättemysigt där ju! dit måste jag gå med älsklingen! Sen åkte vi hem. Men nu ska jag lägga mig i sängen och skriva ett LÅNGT sms till älsklingen. Sen ska jag sova med älsklingens tröja jag har fått låna! då kommer jag sova bäst! den luktar honom! godnatt! ÄLSKAR MIN MARCUS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0