Har världens bästa design på G

Nu har jag äntligen kommit på en perfekt design! men programmet jag skulle använda ville inte funka? så får vänta med designen tills imorrn eller nått. jaha ni.. Min dag har inte varit prima kan man säga, mitt sommarlov började dåligt. Kände av något imorse, men trodde inte det var något allvarlig, det blev sämre under dagen, och när jag kom hem grät jag! verkligen grät! typ låg ner på golvet och ville bara dö, för första gången kände jag att jag inte orkade mer! Det gjorde så fruktansvärt ont. Ni kan inte veta.. Rinde till mamma, hon stressade hem, ringde sjukhuset och det var fullbokat på akuten.. Fick en tid först 19.40 och det var 3 timmar tills dess! usch.. dem hemskaste timmarna i mitt liv, har aldrig varit med något sånt här.. På sjukhuset undersökte dem mig, fick inga svar idag. Jag bad om att få läggas in, ville ha nått smärtstillande, morfin, vad som helst!!! fick en tablett, men den hjälper inte ett skit! Det lugnade sig efter en stund iaf.. Åkte till rösjönn och lämnade grejen. HAHAHAH! men Olli var full! xD så jossan fick komma och möta mig.. alla var typ fulla. Utom Censie och Jossan! haha! Men nu är jag hemma iaf. Funderar på att sova ute på studsmattan.. Smärtan kommer komma tillbaka under natten så aa.. sånna här tillfällen vill man ha älskling här.. det vill jag ju alltid så klart! men just nu behövs han extra mycket. Men man kan inte få allt i livet. Vi har 4 månader på måndag, det kan vi inte fira. Han ska jobba då, och pågrund av min jävla grej kan jag inte komma till honom varken imorrn eller på söndag.. Jaja, nu ska jag fråga om jag får sova ute sen ska jag kolla om jag har feber, känns verkligen så.. Hur orkar jag allt det här? bra fråga..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0