Gröna lund

Idag var jag på gröna lund med älsklingen<3 vi träffades vid t-centralen kl 13.00. sen åkte vi vidare mot grönan. Hade en rabatt grej så vi fick åkbanden billigare. Vi åkte inprincip allt, mest kärlekstunneln :D åt världens godaste lunch, hade jätte mysigt med älsklingen! fick med mig 3 remmar och ett kort på älsklingen och mig från kärlekstunneln. haha, när jag stod och skulle betala kortet på oss så kom en liten kille och sa " mamma! mamma! kolla på tjejen och killen som pussas" hahaha! gullig ju :D Näst sista åket blev insane. Och fy fan! visste inte att det var en snabbare och en lugnare sida. så vi gick bara åt ett håll. När vi står och väntar på att få sätta oss så säger Marcus "tror det här är den snabbare sorten" och det var de! vi var upp och ner hela tiden, snurrade minst 6 varv fy vad ont i magen jag fick efter det, kunde inte sluta skratta heller. haha! Nu är jag hemma iaf. är supertrött så ska nog sova snart. Bilder från grönan får ni imorrn!

Kommentarer
Postat av: Marcus

Det var skojsigt ;) Tack för den underbara dagen :)<3

2010-06-07 @ 10:32:45
Postat av: josefine

ja mycket! :D Tack själv älsklingen :)<33

2010-06-07 @ 13:53:35
URL: http://jjosefineen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0