Great.. ingen ström på övervåningen..

Ingen ström på övervåningen... Telefonerna funkar inte.. lyckat! Mamma och pappa har åkt iväg med båten till möja! Dom kommer hem på söndag kväll, så lyckat för jeppe och mig (y) Tur att undervåningen har ström iaf. Jeppe får fixa det där.

Aja nu sitter jag i morgonrock och väntar på att håret ska torka. Älskling kommer nångång efter 13.00. Sen sover han över här. Midsommar idag. Funderar på om jag ska ta med älskling till kairo så man kan ta ett kvällsdopp senare ikväll. Men nu är det brådis! Härligt att vara utan föräldrarna i 3 dagar! :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

du brukar ju vara med några personer, men har du någon "riktig" ovänn. Som du var med förut? :D



ps. kan inte du bara lägga ut lite fler bilder? :D

2010-06-25 @ 20:16:27
Postat av: josefine

aa det har jag.

Hahah, ska försöka :)

2010-06-26 @ 16:27:30
URL: http://jjosefineen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0