Fredagen började bra men verkar sluta ganska dåligt.

Skolan idag var lugn. Slutade vid 13.00. en timme tidigare alltså. Tog tåget hem med Mylade! Somnade när jag kom hem, vaknade av alla studentflak som åkte förbi med världens dunk musik hela tiden :P man lääängtar så JÄVLA mycket till sin student asså! :D

Men iaf. Just nu är det lite depp hos mig. Och jag vet inte varför. Kanske jocke? kanske porre? kanske marcus? kanske någon annan? kanske ingen alls? ingen aning.. Är hemma själv med brorsan hela kvällen. Mamma och Pappa är hos kompisar och grillar. Hoppas brorsan går ut lite senare, då blir jag ensam i hela huset. Jag ska nog låta bli att skriva mer, innan jag sprider för mycket depp i bloggen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0