Fail på mig.

Failade totalt idag.. Så kan det gå. Hämtade iaf ut biobiljetterna som älskling hade bokat, gick hur bra som helst. Sen gick jag runt i kista, köpte ett linne och lite annat. Sen missade jag precis bussen så fick vänta i 15 min på nästa. Under den tiden var det 2 tanter ute och tiggde pengar. En kille som satt bredvid gick dem fram till och bad om pengar. Han sa nej och viftade bort dem, men dom bara fortsatte att tigga, tillslut gav dem upp och tröck upp en handduk i facet på honom! xD inte förstod man vad dem sa heller.. Nästa person dem gick till var mig men jag ställde mig bara upp och kollade argt på dem och då gick dem och skrek en massa till mig xD man kände sig lite tuff där! ;) haha! Kom precis hem till middagen. Blev en god sallad. mums! och nu ligger jag här, igen.. vilket liv man har :) men jag gillar de! i veckan kommer det hända en grej, en väldigt rolig grej :D mer säger jag inte (a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0