En kortis bara!

Ojoj, glömde bort att jag skulle blogga ^^ ska fatta mig kort! Igår (fredag) på kvällen tog jag moppen till Kairo med Linda. Vi badade lite smått. duschade utomhus, doppade fötterna, hade det allmänt kul :) bilder kommer!

Idag (lördag) väckte pappa mig vid 10.00 och sa att jag skulle börja fixa mig. Vi skulle ut med båten. Härligt väder, men lite kallt i vinden. ÄLSKA SKÄRGÅRDEN! Så jävla härligt. Vi åkte till stan med båten, sen till Grinda där vi la till. Vi solade, åt, badade lite smått, sov ^^ och lite annat! :) Pappa har precis fixat en inbyggt sterio i båten, härligt med musik till ett strålande sol väder! :) Och nu på kvällen har jag varit ute med moppen igen, fast med Emelie. Vi åkte till hemköp och köpte glass! :) sen åkte vi hem till mig. Emelie fixade mig, så nu är jag på bättringsvägen... :D haha ni behöver inte fatta den delen ;)
Har precis duschat nu, och ska kolla på film och dricka loka! sen sova. Ska till Gröna lund med älskling imorrn! längtar! mest efter att träffa honom! 3 HELA dagar sen vi träffades! fy på oss!
Men nu får ni lite färska bilder från idag och igår! :)

Hahaha! ingen aning om vad jag gör på bilden! ^^

Haha! inte här heller! ^^

Massa poliser ute i skärgården nu.

Dog när jag såg den här URSNYGGA katamaranen! Minst 3 rum oh kök i den! :O

Klart svenska flaggan är uppe när man åker båt :)

Har miljoner fler bilder från idag och igår. Men orkar inte ladda upp fler idag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0