Den stressigaste torsdagen på LÄNGE

Vart ska man börja? Vaknade kl 06.00 av massa bilar som tutade. Mamma var ute och rensade ogräs. Mitt jobb egentligen men fick inte göra det för mamma? var tydligen för jobbigt för mig, haha.. Iaf försökte somna om men det fortsatte att tuta, massa bilar körde förbi och tutade? blev lite irriterad! Klädde på mig sen gick jag ut till mamma och frågade varför alla bilar tutade. Hon ber mig gå på andra sidan vägen och där sitter den här skylten
||
V



Hahahahahhaaha! jag skrattade ihjäl mig! Pappa har hängt upp den här skylten precis på andra sidan vägen av vårt hus! Halv 6 imorse satt han upp den, sen dess har det tutat bilar hela tiden! från 05.30 - 22.00! hahaha! SÅ ROLIGT! :D Sen har det ringt folk hela dagen. Mamma fyller ju 50 år idag, fast vi har festen på lördag.
GRATTIS VÄRLDENS BÄSTA MAMMA! :D <33

Jaa.. det var den roliga delen den. Efter det hjälpte jag mamma med att blocka ogräs iaf. HELA tomten! ni som inte har sett hur stoooor min tomt är kan inte förstå hur jobbigt det var! Efter det åkte jag iväg med mamma och hämtade en bänk som pappa och hon hade köpt till hallen, så byggde jag ihop den med mamma.. Sen kom jeppe och pappa hem från jobbet, då hjälpte jag dem att lasta av stolar och bord från släpkärran! Sen lyfte vi bort alla smågrejer, grill osv från terassen och så spolade pappa och ag av den med högtryck (en maskin) Vi fick ha regnjacka, för det sprutade så mycket vatten! All pollen försvann. Sen fick jag lyfta upp allt på terassen igen för pappa skulle klippa gräset. Medans han gjorde det så gick jag upp på taket och fixade lite. LÄSKIGT VÄRRE! När det var klart fick jag spola av hamocken från pollen.. Efter det satt jag mig i 5 min, mina kropp värkte som fan! och det gör den än! har växtvärk i vaderna som fan! så nu får ni snart se en josefine Nielsen på 170! :D hoppas (a) Och just nu har jag duschat. Blev precis klar med allt arbete! lilla jag liksom? kan knappt tro att jag orkade göra allt det här som jag har gjort idag. Mitt huvud värker också, har tagit tablett. Fy säger jag bara.. Det här inlägget blev så långt, så berättar mer i ett annat inlägg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0