bilarna tutar än! :D

Hahaha, bilarna tutar än! skylten ska hänga kvar tills på lördag ;) Hahah jaja, nu lyssnar jag på musik och funderar på vilken film jag ska se.. Imorrn kommer det bli ännu stressigare.. Inte bra det här asså..
Kl 10.00 ska jag sitta i bilen påväg till en jättestor mat affär. Där ska vi stoorhandla! eftersom vi ska ha buffe så har mamma ritat upp för att se så allt får plats. Tänkte ta kort på det men det kan jag ju inte! ^^ Älskling kommer säkert läsa bloggen innan han kommer på lördag och jag vill ju inte avslöja allt för honom ;) Efter maten ska vi ha en tipsrunda! :D har precis läst frågorna och alla handlar om mamma! Så älskling, hoppas du vet mycket om min mamma nu, det är priser i potten! ;D Hahah jag ska gå med Marcus men jag ska inte svara åt honom eftersom jag redan vet alla svar ;) ska testa hur mycket han vet :D ska bli superkul!

Hahah aja.. Efter vi har handlat ska jag stressa in till stan och köpa en present till mamma som jag har hittat för 2400.. Den är hon värd! Sen direkt hem och hjälpa till att laga en stor del av maten, sen är nog dagen slut. Och på lördag måste jag upp tidigt för att fixa mig, hjälpa mamma. älsklingen kommer vid 13.00. Snyggingen min!
Jaja, berätta mer imorrn! känner att jag skriver lite för långa inlägg nu för tiden.. jobbigt för er att läsa ^^
Hoppas ni njöt av solen idag iaf! Nu ska jag kolla på en film och dricka massa VATTEN!


Hahaha, Påhittiga pappa med skylten! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0