60m är min grej :D

haha jahaja! Idag har jag varit med lindis! Vi åkte först till rösjönn med moppen! Där vi åt en liten picnik. Ankorna var väldigt intresserade av våra bullar ^^ Men sen gick det för långt! vart vi än gick följde dem efter oss! Måsarna flög nån cm ifrån en! Blev lite läskigt ^^ Sen åkte vi till friidrotts platsen i sollentuna, där var det fullt med folk. Även adam stog bredvid och kollade på.. Vi åkte lika snabbt som vi kom. Då åkte vi till friidrottsplatsen i väsby. Där sprang vi flera varv runt banan, hahaha! jag har sämst kondition! xD Men 60m älskar jag! :D Kom upp i värsta superfarten! :D skitkul. Video på det får ni sen!
Efter maten åkte vi till kairo, jätteskön kvällssol! minst 10 var där dök? vet inte varför, massor med folk iaf. Haha, några småbarn badade, linda och jag reagerade när dem sa "det är minst 20 grader i vattnet" xD haha, no way.
Sen har det inte hänt så mycket mer :) bilder från dagen kommer nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0