10 dagar!

Om 10 dagar är det äntligen sommarlov! behövs verkligen! är så jäkla skoltrött. Var som sagt hemma idag. jag skulle jobba kväll idag, fick skjuts av mamma dit. Passade lilla Amadeus. Det gick hur bra som helst. Badade honom, gav honon gröt, sen myste vi framför tvn. Hahaha han var så gullig! När vi låg i sovrummet och kollade på tv, han låg i mitt knä då. Till slut känner jag ett sånt tryck, och sen ramlar han ner med huvet i sängen ^^ gullungen hade somnat. men han vaknade tyvärr när jag gick.. Låg kvar ett tag, närhet är det ända som behövs för att den där lilla filuren ska somna. Åhh jag gillar inte hennes katter! :O dem hoppar på en bara så där, rivs! vill ligga i knät 24/7! :O har massa sår nu! sen låter dem så jäkla mycket att Amadeus vaknar! :O fy på dem! haha! Just nu är jag hemma iaf, har precis duschat och smörjt in mig själv, snart kommer mamma ner och smörjer in mig med den magiska krämen ;) skola imorrn som sagt! Men nu har jag inget mer att skriva!
Nu ska jag lägga mig i sängen och göra detta!

 
Här sitter lilla knubbisen och kollar på tv med mina moppenycklar i händerna! ;) Sen helt plötsligt börjar han träna! xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0