1 juni

Äntligen en ny månad. 11 dagar tills jag slutar första året i gymnasiet.. sköönt! Är jättenöjd med mina betyg! VG i matte, MVG i engelska osv. Är hemma från skolan idag. Imorse hade jag en sån jäkla mensvärk! Min natt var inte så bra heller.. men men, nu ska jag inte sprida negativa saker i bloggen! :) Ikväll ska jag jobba.. borde inte göra det egentligen, men ska bara passa lilla Amadeus i 3 timmar ungefär. Imorrn ska jag iaf till skolan, måste bli klar med mitt powerpoint arbete! Aja, har knappt ätit något idag, ska ut i köket och laga till något. Sen fortsätta ligga i sängen och vila med en film till. 
                                                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0