Yumyum blir till Jamjam.

Idag har jag som sagt gjort min behandling. Så imorrn får vi se hur älskling reagerar ^^ Nu ska jag iaf dricka massa vatten! och kolla på film. Min mage värker! Det jag hatar med min mens är att jag inte kan ligga rakt i sängen.. jag måste ligga på sidan för att det inte ska göra ont. Så varje morgon har jag ont i höfterna.. Aja bara några 100 år kvar av mensen..

Imorrn ska jag som sagt på middag kl 3 på dagen. Men jag har sagt att jag måste därifrån senast 5! För då ska jag till älskling har jag bestämt haha.

Om två veckor ska jag äntligen få träffa min roliga filur! :D Vi ska fika, sist vi träffades var när vi åkte till norrtälje tillsammans! :O Urlängesen! Kanske får träffa Emil då också :) haha längtar! Och nu i veckan ska jag vara med Linda en massa! det blir bra det. Men som sagt, eller ne skitsamma :D godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0