Varför..

  • -Täby.
  • Stan.
  • Ringa till löwet.
  • Ringa och beställa tid.
  • Träna.
  • Köpa ipodfodral.
  • Åka till sollentuna.
  • Ringa chris.

Allt det där måste jag hinna med innan 16.30 imorrn.. så vi får se hur mycket som blir gjort. Är på sämst humör just nu. Ska Ner och duscha sen sova. Lika bra de så jag inte blir arg på en massa oskyldiga männsikor..

Var ute med båten idag iaf. Har bränt mig på bena. Imorse hade jag ingen träningsverk, blev superglad då. Men nu small det. Gick inte ens att springa. Mina vader är helt döda. Iaf, imorrn känner jag för att komma hem väldigt sent. ingen aning varför? haha bra att man ska till stan på kvällen då. Nu blir det duschen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0