Nu har älsklingen åkt..

Igår på dagen var jag i rösjönn med Linda. Vi badade en massa, blev arga på 2 personer, brände oss rejält osv. Sen mot kvällen mötte jag älsklingen i kista. Mamma tog älsklingens väskor så fortsatte vi gå in mot bion. Eclipse, var SUPER DUPER bra! dööör! haha. Den rekomenderas VERKLIGEN! 4.an kommer inte ut förns ( 11/11-11) :(  Bara att börja räkna dagar xD Vi kom hem vid 01.00 ungefär, då började älsklingen spela x-box, haha min nörd :) Sen myste vi lite innan vi somnade vid 03.00 eller nått.

Idag vaknade vi av älsklingens alarm. Som jag trodde var ställd på kl 10.00! jag började vakna medan älsklingen fortsatte att sova. Försökte väcka honom men det gick knappt. Sen kollade jag på kl.. då var den bara 07.00!!!! Åh vad jag blev arg där :O ville inte att älsklingen skulle missa tåget till göteborg! så jag väckte honom i onödan! och gjorde mig själv pigg! Lita aldrig på Marcus Hawkins iphone! :O haha! Men tur nog kunde vi båda somna om. Inga problem att somna när man ligger i världens bästa pojkväns famn! Åkte med älsklingen till stan. Lämnade av honom vid göteborg tåget.. Och fy fan va plågande det var! att just JAG var tvungen att gå ifrån honom också! bläää! hatar det! Men han kommer hem på söndag igen! men vi ses inte förns på onsdag.. Då sover han hos mig! och så måste jag lämna honom dagen efter igen! :( då ska han till helsingborg.. aja!
Efter att jag hade lämnat älskling så tog jag tåget hem och åkte direkt ut med moppen, med linda dåra. Vi har varit ute ända tills nu nästan. Och imorrn ska vi upp tidigt igen! vädret ska bli toppen så vi ska åka och bada och sola! :) min ROSA badring följer med också! :) Men nu ska jag kolla på film sen sova! Ingen sovmorgon imorrn. På lördag ska man jobba så ingen sovmorgon där heller. nu kör vi!

Jag är ingen badkruka (a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0