Nöjd!

Nu känner jag mig riktigt nöjd! är inte lika sur längre heller, bra! Vid 19.30 gick jag ut för att springa/gå. Jag sprang till donken, inte hela vägen men nästan. Sen gick jag till friidrottsplatsen där jag sprang konstant i en timme! Nöjd!? Sen sprang/gick jag till eds kyrkan och sedan hem. Jag har alltså sprungit/gått i 3.5 timme! inte dåligt! för att vara mig ^^ Jag håller fortfarande mitt mål! Är på väg lite för mycket ner men ingen fara än så länge. Tänker hålla detta mål så länge som möjligt. Tills jag blir 18 kanske? haha.. Nu har jag precis kommit ut från duschen. Mina ben skakar och värker för att jag har rört på mig så mycket ^^ men det är bra! Snart ska jag ut på min terass och prata lite med Moa och Nelly. Min brorsas tjejkompisar. Älskar dom, riktigt härliga tjejor det där!

Juste! gick ner i källaren för att kolla lite grejer. Jag fick med mig 15 dvd.er upp! :D så nu ska jag kolla film hela natten och mumsa på massa frukt!
Jag saknar min älskling!!!! Kom hem från Göteborg genast! :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0