Mys fredag!

Vaknade 10 min innan mitt alarm ringde. Pratade ihop mig med Linda sen drog vi och hämtade mat. Hahah, det var en jätterolig kille där, där fick man sig ett par goda skratt! Vi åkte till vårt ställe (igen) och åt där. Jättemysigt. Vi solade och badade. Sen blev vi törstiga så jag tog moppen till hemköp och köpte dricka. Det tog 30 min. Det skulle tagit högst 10 min men jag träffade Niklas där! Har inte träffat honom på ett år! så pratade ett tag med honom, stackars Linda fick törsta länge ^^ Vi åkte hem vid 18.00 nångång. Då åt jag grillat med egna potatisar! Godaste! Lite senare åkte jag ut med Linda igen, fast skulle till hemköp och köpa lite till mamma och pappa, fick 200 för att åka till hemköp och köpa glass och grädde, lätt att jag gjorde de! :D

Åkte direkt med Linda till vårat mysiga ställe. Man tröttnar aldrig! Vi sitter liksom på en stor sten och ser ut mot vattnet, solnedgången går inte att förklara.. Vattnet är så jäkla varmt! åhh älskart! Vi badade. Simmade ut en bit. hur härligt som helst. Sen kom det två killar på cyklar dit. Dom badade nakna xD hahaha, inte tog dem på sig handdukarna heller efter att dom hade badat.. haha! dom stod där helt nakna och drack öl, mitt framför oss.. Sen när väl Linda och jag skulle bada, då släppte dem inte blicken. Har dom aldrig sett två tjejer i bikinis eller?! haha knäppa killar..

Har precis kommit hem därifrån nu. Mamma och pappa åker ut med båten imorrn och sover över. Så blir hemma själv med jepper hela helgen! sköööönt eller vad! Men nu ska jag äta jordgubbar med glass! Weird att äta jordgubbar med glass mitt i natten liksom?! haha, men blev så sugen på det.. Och film får jag heller inte glömma att kolla på! + en korsordstidning jag köpte idag! :D älska korsord! godnatt!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0