Malmvägen..

Igår kom älsklingen vid 20.00 tror jag? Vi pratade lite på studsmattan sen gick vi in. Vi kollade på film, sen kom mamma in med fruktsallad och glass. Det var gott! Eftersom vi skulle upp så tidigt så skulle vi dygna. Haha, det funkade inte så bra precis.. Vi somnade väl nångång vid 1-3.
Vi vaknade när hans alarm ringde. Fy vad trött man var då. Jobbigast var att säga hejdå.. Man får hålla tårarna inne asså.. Men tur är stannar han inte där en vecka. Utan han är bara där över helgen.

Gick inte att sova när älskling hade gått.. Så fick roa mig med att kolla på film. Vid 12 tiden åkte jag ut med Linda. Vi åkte till samma ställe. Ikväll har jag varit på bio med Johanna. Hon hade reserverat biljetter till eclipse. Haha, har redan sett den men den var så jäkla bra så varför inte se den igen! Kom precis hem typ. Var fullt med fullisar ute. En satt precis bakom oss vid stationen i sollentuna. Han sjöng och visslade. Sen slog han runt med händerna och skrek "dra" hehe.. Och malmvägen.. näe, det vill jag inte ens prata om.

Nu ska jag försöka kolla på film. Dör av värme så ska sätta igång min fläkt ett tag. Sen tänka lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0