Kossan <3 grisen

Johannas och min humor är sååå BÄST! Hela facebook kommer vara nerklottrat av johanna och mig snart ^^ Den skitungen kommer väcka mig imorrn! (fast, kan ju stänga av mobilen) hon ska klippa sig. Och så klart klarar hon sig inte utan mig! haha, nej nu ska jag vara snäll! :)
Hela kvällen har jag rensat ner alla grejer i flyttlådor. Hela rummet är nästan tomt på grejer nu, bara möblerna kvar nästan. Så imorrn ska pappa lyfta ut alla möbler ur rummet sen ska han göra ny vägg till mig, och sedan måla den. Fast allt det hinner han inte göra imorrn. Sen i veckan ska vi kolla på en ny säng! Det blir bra.

I övrigt så mår jag bra just nu. Har suttit ner hela tiden nästan. Vågar knappt stå still längre. Vettefan vad det är som gör ont.. Kanske mitt hjärta som håller på att gå i bitar? men ne.. kanske håller jag på och bli överviktig? men ne.. eller? äsch vettefan. Fortsätter det så kommer jag kolla upp det. Aja, nu ska jag sätta på en film och dricka massa vatten, absolut INTE äta något!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0