Jag behöver en doktor tack...!

  • Joggade runt åkern. Ca 2000m / 2km.
  • Gick runt åkern ca 3000m / 3km.
  • Sprang allt vad jag hade upp för en jättebrant backe 29 gånger. Backen ligger precis utanför mig (dem som bor/har varit hos mig vet vilken backe jag menar) Sen joggade jag lätt ner för den.
  • Armhävningar 15 st när jag kom in.
  • Situps (stavning?) 50 st.
  • Stretshing i slutet.

Jag vinglar med skallen, orkar inte hålla upp den. Mina armar/händer lever inte. Mina ben har slutat fungera. Mitt hjärta gör ont. Spy känslan försvinner inte... Kan det bli värre.
Var som sagt ute och tränade nyss. Och jaa.. Jag tränade för hårt. Kunde inte duscha själv. Mamma fick hjälpa till.. Mina armar vägrade att hjälpa mig, mina ben vägrade att stå upp..

Vet inte om jag kan kalla det här bra träning om jag mår så här efter. Jag åt inget före. Och nu orkar jag verkligen inte äta nått! Känns som mitt hjärta sitter uppe vid halsen. Går knappt att svälja. Det tar typ stopp.. Åhh.. Fy på mig.. Det ända positiva är att mina nya träningsskor var SUPER bra! Älskar dem!

Nu ska jag stänga av datorn, har fått data fobi.. tack vare mamma. Och så ska jag kolla på film. Imorrn ska jag ut med båten med mamma och pappa. Men det blir ingen vila! Vi ska kanske till sandhamn. Jag ska ta med mig mina träningsskor och springa runt ön. Det tar väl ungefär 4-5 timmar kanske. Och då räknar jag med att jag kommer ta vila och gå lite då och då. Sen kommer det bli skönt att svalka sig i det sköna vattnet! Men som sagt. Bara för att jag verkligen mår sämst nu tänker jag inte sluta träna! Jag må va dum nu.. Men jag har satt upp ett mål och det ska jag bannemig klara! fy josefine! fy!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0