Ingen rubrik?

Kom inte på någon bra rubrik.
Igår åkte jag till älsklingen efter jobbet. Vi kollade på film och somnade nångång vid 02.00. Vi vaknade av hans alarm så gick han upp och fixade sig medans jag låg kvar i sängen och sov ^^ Innan älsklingen gick till jobbet fick jag massa pussar! sen somnade jag vidare. Vaknade av några som skrek utanför älsklings fönster. Sen 30 min senare hör jag att älskling kommer hem! Åh vad glad jag blev!!!  Så vi gosade en låång stund innan han åkte till jobbet och jag gick till bussen. Väntade i en kvart sen kom bussen, men den var proppfull så jag tog inte den. Väntade i ytterliggare 15 min sen kom nästa buss. När jag kom hem åkte jag till tandläkaren och därefter till jobbet. jobbade 2 timmar idag så slipper jobba imorrn, yey! Efter jobbet var jag med Emelie. Vi åkte moppe lite, sen åkte vi hem till mig där hon fixade mina ögonbryn och naglar.

Emelie åkte hem för en stund sen. Så nu ska jag kolla på min serie och äta morötter och gurka! ^^ mums! bättre än chips. Imorrn vet jag inte vad som händer förutom att älskling kommer hem till mig på kvällen och sover över! LÄNGTA! Men nu orkar jag inte skriva mer! Mina ögon håller på att slockna också så ^^ godnatt nästan.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0